18 February 2013

cute request from adik to kakak iparnyerrr~

Assalammualaikum...

Al- Kisahhh thoibbbbbbb~!
weekend hari tuh aku dpt msg dri adik ipar..
P&C taw..
msg kt facebook gitu..
antara adik ngn kakak ipar..
hahahha mmg cute permintaan die..
ini sempena birthday dia yang akan dtg nie..
errr yang ke berapa ehh??
(ok yg nie aku mmg fail nk igt umor si nana nie)
ada je yg dia mintakk...
btw 
Happy birthday Nana!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--------
chumel x?? chumel x??
shy shy caat gitu..
tp ayt die mmg x boleh blahhh...
siap bgtau hdiah apa yg dia nak..
bila baca blik gelak tguling2....


 ok dh x de surprises kt dia..
mencari la kami bku yg dia nak tuh..
seb bek btoi..
ni la bku yg dia nak :


buku yang diidam2kan..
confirm x bwt kje skolah asik duk mengadap bku nie..
hahah nana..nana...



ok sesampai rumah di puchong..
dia dh tercongok di dpn pintu..
sambil meminta hdiahnya..
mcm taw2 je aku bli bku yg dia nak tuh..
punya excited..snyum smpai ke telinga..
mak mentua siap sound kt dia "eiii x malu mintak hadiah kt kakak"
tp aku jwb balik " ok  la tuh makcik drp dia mintak ipad mana pulak nk mencari"
huhuhuhuhu...
ape2 pun puas hati jugak la apa yang dia nak dpt aku tunaikan..
asalkan dia happy..
hehehehehehhe...
=)





No comments:

Post a Comment