20 February 2013


eleh lewat beberapa minit je kottt!

Assalammualaikum...




apa banyak2 no nie..
dah macam no ekor plak..
haipp jangan pikir bukan2 k!
nie bukan no ekor..
tp ni cactitan dr mr bumbum..
berapa minit aku lambat reply msg dia..
ni dh memang tahap geram rasa nk cubit2..
sebab aku memang selalu reply msg dia lambat2 like a sifoot sedot!..
muahahahah...
bkn sengaja..tp aku ada kerja..
tapi kannn kadang2 aku lupa nk reply msg dia...
(ok yg nie cnfrm dia marah)

pasal nie pun dh boleh gaduh taw..
kne tahan mate n telinga..
sebab dia suka mebebel..
gaduh pun bkn twuk sgt..
alih2 berdamai...
dia msti akan tnya:

1. Kenapa lambat reply?
2. Syg pg mana td?
3 . Tgh buat apa nie?
4. Betul kew tgh wt keja?
5. Pelik? Pelik? Pelik?

mr bumbum: * "semua ada gap 4 5 hingga 10 min untuk syg rply txt.."
           *"abg pelik ngn apa yg syg buat lahh..lambat lakk"

=.="
suka sgt mencurigai aku..
bkn aku wt pape pun..
grrrrrrrrrr!!!!!!


No comments:

Post a Comment