13 February 2013

muka buku?

Assalammualaikum!

sejak 2 menjak 3 menjak 4 menjak
dan 5 menjak nieh...
huuuu panjang nya la menjak kau nie..

aktviti menghupdate status kt wall di muka bku
yg dlu memang aktif mencanang ke sana ke mari..
telah ku berhentikan..
memang sllu ku on9 fb..
tp x pernah nk mengupdate..
ku biarkn fb ku berlallu sepi..
kdang2 aku update lagu..
then pic..tu pwn jarang jgk..

hurmm kenapa eh??
aku rasa muakk..
aku x suka org kacau prvisi aku..
ye dlu memang aku suka update..
benda kecik pun nk di updatekn dan dhebohkan..
bangga bila rmai yg comment..
like2..
tu dlu..skunk x lg...
aku lebih suka bdiam diri..
aku suka baca wall org..tp aku x suka nk comment...
aku suka tengok pic org...tp aku x suke nk like pic org 
aku suka tgk wall org yg bkn dlm frndlist aku...tp aku x suka nk add sesuka hati..
aku suka org add aku...tp aku x suka nk apprved diorang..
maaf org yg x ku kenali n x bkenan d hati mmg aku x approved..
biar teperap lama btahun2...
aku hanya melihat dari jauh..

kadang aku jelak dgn sesetengah individu..
mereka seakan2 membuka pekung di dade..
menunjuk2 seakan2 die la yg pling bhgia..
menluahkan perasaan x tentu hala..
kenapa??
kenapa x mengadu saja pd yg ESA?
dia lebih berhak tahu semuanya...
dari DIA la kita datang dari DIA la juga kita pergi..
cuba fikir dan renungkan.....

No comments:

Post a Comment