15 February 2013

penyakit "M"


Assalammualaikum....

bila dtg nya peyakit "M" lassssss aku..
jd ape yang aku buat sumanya tergendala...
macam nie la jd nya....



"krikkk!...krikkk!...krikkk!...krikkkkk!!!..."
(bunyi cengkerikk..siap de sound effect lg tuh...)
iniiii semuaaaa poyooooooo!!!





status projek: masih terbengkalai....
ku tatap sepi ...
haihhhhhhh...~!

alasan projek tbengkalai:
1. disebabkan bahan binaan tidak mencukupi...
seperti Glue gun punya gam.. di susuli dgn benang...
serta kekurangan tenaga buruh turut mempengaruhi projek ini...
(mungkin gaji yg aku tawar agak sdikit...maka rmai la bsepakat utk berhenti)

2. kesibukan aku yg x terkiraa dengan menghadiri beberapa mesyuarat iaitu  
mesyuarat ketua kg..serta mesyuarat PIBG ...
wahh cm bz je aku nie..
padahal duk terbaring tgok tv sambil layan citew tanah kuboq!
3. aku boleh lupa ...projek apa yg aku nak buat sebenarnya..makan masa juga nk ingat..
(ini pula effect drp pnyakit "M" yg dikenali sebagai penyakit "N" nyuk!)


owhhhh apa nak jadi nieeee...!!!
ade x ubat yg boleh hilangkn malas aku nie.....
tuhaannnn tlonggg lembutkan hati diaaaa...
(mood: mengombak laut)




see nampak sgt dh x de idea...
errrr..zassss!
aku dh malas!!


No comments:

Post a Comment