14 February 2013

Rumah owh rumah!

Assalammualaikum
 
bulan nie macam2 dugaan yg menimpa...
aihh 
sabar jelaa...
tp dugaan nie boleh menyesakkan nafas aku..
apabila aku terima msg dari owner kedaud!
erti kata owner rumah LARH!...
 
 
"hi, this is mrs......tuttttttttt~!
need to inform you that my house was sold..
thereby i shall terminat the tenancy with you...
this notice to you or the redelivery of the 
above property to me on  31/3/13..
thanks for your co-operation"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
WHAT?!!!!!!!!!!!


semacam bumi perpusing tebalikk!!
DING!!!!!!!
(T.T)
semput makcik nie haaa!


kenapa la bru skunk hang nk habaq..
hang ingat cheq nie boleh dapat rumah 
dalam masa 2 - 3 hari kaaa??
aiyoyoyooyo...


hurmmmm
cuba berfikir dari sudut positive ...
"its ok larhh dh bkn rejeki aku untuk duduk lama disitu..
ada baiknya aku bpindah di tempat lain..
bnyk kenangan pahit aku duduk kt situ pun..."

xpew la biar aku bsusah2..
org kata baru nk hidup..
memang sllu macam nie...
selama nie pun aku dh lalui mcm2..
x pew sllu bersangka baikk..
mungkin ade hikmahnya..
=)



No comments:

Post a Comment