04 August 2013


raya di perantauan..

Assalammualaikum...

SELAMAT HARI RAYA..
KEPADA SAUDARA SERTA SAUDARI..
SETAHUN HANYA SEKALI..
TAHUN INI AKU DENGAN SUAMI...

asal aku asyik mengira bila la nk raya..
tahun nie raya pertama aku dan incik suami..
maka nya segala kuasa mutlak jatuh kepada suami ku...
so turn thun nie turn die larh..
frust menonggeng aku tawww...
baru nk melobby dia raya kt belah aku..
tp x berjaya la plakkk...


ni dia benda yg wajib kena ada..
lau x de jwabnya aku beraya di kg seorang diri aje la ...
terbayang wajah anak buah di kg..
aishhhh..sedey x pat beraya bersama2..
x pat nk menghiruk pikukkn suasana ...

tp ape2 pun aku dpt pglaman baru..
beraya di negara luar...
nk jugak merasa susana hri raya di sana..
walaupun aku taw sambutan tidaklah sehebat seperti di Malaysia..
 semoga kami selamat sampai di sana..

dengan ini aku memohon maaf sekiranya ada terslh ckp or terkasar bahasa..
selamat hari raya aidil fitri maaf zahir dannnnn tuttt..(batin)
 hati2 di jalan raya n ingatlah org yg tersayang...
yeayyyy!! esokk hari raya eyyyy~

No comments:

Post a Comment