19 February 2013


PocKet WarMer~


Assalammualaikum..





jgn salah sangka dgn pic nie..
itu bukan pad @ lampin pkai buang wanita..
tp ini pocket warmer..
apakah pocket warmer? 
meyh sini cheq terangkan ..
 kegunaan pocket warmer nie adalah untuk memanaskan tangan kita..
biasa nya ia di gunakan semasa dalam keadaan cuaca sejok..
x kisah laaa asal kau sejuk mengeletar duk pasang aircond tahap sejuk gila babas..
ataupun kau berada di genting higland ataupun d cameron higland..
waktu malamm confrimm sejok x terkata..
jd dgn adanya pocket warmer nie membuatkan korang rasa selesa
dan panas sentiasa...

aku diperkenalkn dgn benda alah ni semasa di korea..
cuaca di korea kn sejuk mcm duk dlm peti ais..
 lg 1 aku jenis x tahan sejuk...
org lain pkai bju 2 - 3 lapis  
tapi aku lak pkai bju smpai 3 - 4 lapis uolss..
akak office aku dgn baik hati menghlurkan pocket warmer kepada aku..
aku mmg x taw ape function benda nie..
yang akak tu bgtaw just msukkn benda nie kt dlm pocket..
then tangan kau selok la dlm pokect skli ...nanti dia akan jd pnas..
tp btol larh mmg berkesan..
panas oooooo...
bkan panas smpai tahap boleh melecur..
dia ala2 suam2 gitu...
nyaman skli!~~

pocket warmer nie boleh tahan smpai 16 jam..
lama kan??
so jgn risau...
benda nie boleh didapati di kedai Daiso..
dengan harga RM5 shaja..
murahh..memang murah...
apa lagi sila dapatkannya dengan segera...!!

dalam packaging ..

No comments:

Post a Comment