19 February 2013


slmt tinggal jerawat dan parut2 d muka!

Assalammualaikum..

 hari nie cheq nk promote 1 barang....
wahhh amacam boleh bkak business x?
ahahahhahha..

ok la sblom tu aku nk ctew sejarah kulit muka aku dlu..
dulu kulit aku kusam..
bejerawat..asal sterss je mesti naekkk..bnyk plak tuh...
hantu btoii!!!
dh la bejerawat beparut lak muka nieh..mcm kene dmam campakk!!
kulit muka pulak keringg...
kira pkai bedak compact pwn mcm x sekata..
kadang2 aku tension weii bila bkeadaan mcm tuh..
confidence level pwn cm x tentu hala..
x taw la psl ape aku sebegitu rupaa... 

tp setelah menggunakan produk yg telah d perkenalkan oleh k.lina...
bole nampak jugak la perubahan nyer..
heheh k.lina nie ibarat tokan kosmetik kt office..
cakap je kau nak apa??
k.lina sedia membantu...

disamping itu jugak aku ada mengambil pill vitamin..
utk kulit n dalaman..
tu pwn ok jugak...
biasenya bila umor kita meningkat daya ketahanan bdan semakin bekurang
so kita kena la mkn suppliment2
untk menguatkn bdn n kulit kita..
org kata..
mencegah dulu seblom terlambat!
utk suppliment2 nie aku ambik jenama Shaklee..
vitamin C + vitamin B+ & Vitamin E
so far alhamdulillah berkesan...

best recommended!!
cleanser + cream jerawat..
sabun dia wangi..dan dan dan dia x mengelupas..
YOU MAY FALL IN LOVE
WITH THIS PRODUCT 




TESTIMONI!





No edit...kulit jadi lembap n bermaye..
parut2 dh mula hilang..
yeayyy!!


No comments:

Post a Comment