25 February 2013


semangat rumah baru!

Assalammualaikum..


sempena nk berpindah ke rumah baru...
aku n mr bumbum bercadang mencuci mata ke ikea..
bnyk jugak barang2 yg berkenan di hati..
especially :
* meja makan
* almari
* kerusi
* langsir
* rak
* frame gambar..
n mcm2 lg..

memang rambang mata lau pg ke sana..
x taw nk pilih yg mana 1..
ishhhhh...
kita sudah sedia maklum brg2 di ikea harganya boleh tahan..
tp kena tengok pada budget ..
bagi aku..
bli skit2 dulu x apa..
ada rezeki lebih boleh la beli lagi..

di samping memcuci mata di ikea..
aku ada jugak ambik idea2 dri display yg di sediakan..
dari segi decoration n pemilihan warna cat...
samaada di ruang tamu, dapur n bilik tidur..
huiiii dh terbayang2 cmnew aku nk decorate nanti..
X SABAR!!


ok jom layan pic di bawah ini:


kerusi makan...simple saje!!


kerusi makan ada 2 option..heehhe..tp ni mhai la plakk..


meja makan...boleh kecikkn n boleh bsrkan..
jimat ruang..
 






erkkkk!! laen mcm plak posing dia nieh..
nk leeetewwwww katil mcm tuh...
=.="


besepahhh!! ok la abaikan brg2 yg bsepah tuh..
aku just nk tunjuk rak tmpt ltk tv tu ja..
smple...iloikee!!





No comments:

Post a Comment