04 March 2013


menangis

Assalammualaikum..

aku bukan lah org yg suka menangis..
aku x suka tunjuk klemahan aku sendiri..
aku bukan mcm tu..
kebanyakannya aku bnyk menagis dlm hti..
ye mmg sakit..
tp tu yg harus aku tanggung dan telan..

aku bukan sesuka hati menangis x tentu pasal...
air mata aku bukan murah utk mengalir..
air mata yg mengalir sanggup aku sekat..
xmahu membasahi ppi ..

 CUMA..

ada beberapa perkara sahaja yg boleh membuatkan aku menangis menglir air mata..
* saat ibu ayah ku mninggalkn ku
* saat org yg tsyg melukakan hti aku..
* saat org melakukan sesuatu kepada keluarga ku..
* saat org yg paling aku rapat n syg ditimpa musibah..

"ya allah..
selamatkan kakak ku serta anak nya..
  engkau panjangkan lah umur mereka berdua..
dan engkau kuatkan lah semangat mereka berdua.
supaya mereka dapat meneruskan hidup
di dunia ini..
makbulkan lah doa hamba mu ini ya Allah..
kerana kau tuhan yg maha pengasih lagi maha pemurah" 

-amin-

  
p/s: my sis baru melahirkn anak secara operate pada tengah mlm tadi..
sudah menjadi kententuanNYA ibu dan anak mgalami komplikasi..
sekarang meraka bdua berada d wad icu..

doakan mereka selamat!
  
 

No comments:

Post a Comment