12 March 2013


blur~

Assalammualaikum

agaknya aku kena makan kismis supaya dpt kuatkn igatan n kebluran aku..
teruk sgt blur aku nie..
nk di pendekkan cerita..
hari nie aku pg kerja dengan mr. bumbum..
 biasanya dia yg akan hantar aku pg kerja..
tp hari ni lain plak..
aku hantar dia ..
n drive sendri ke office..
untung larh..office aku dgn mr bumbum..
x de la jauh sangat..
aku di seri kembangan dia pula di putrajaya..
huuuuuuu~

mr. bumbum habis kerja pukul 5.30 p.m
aku pula 6.00 p.m
 hari nie turn aku ambik dia...
entah apa yang di berangankan..
bila dh buang tebiat mcm nie la jadi nya..

duk ralit berwssap boleh pulak aku wish dia:

aku : " ok lg 6 minit je nak balik..hti2 ye yayunk"
mr.bumbum : hahahahahhahahah--glak jaat!!
       6.30 baru abang balik..
aku : yelah tinggal 5 minit saja lagi --masih kebluran
mr.bumbum : 5 minit lg 5.30 bukan 6.30..abang balik 6.30
aku : hah?!! abang balik 6.30 ke hari nie?? -- nie mmg dh x paham bhse kot aku       rase
mr.bumbum : iyeee...tunggu driver yang tengah blur datang ambik..nak cakap abg hati2
padahal KERETA kt dia...
aku : erkk?!!!

ok fine..nie mungkin faktor usia yg semakin meningkat..
x pew boleh di maafkan..
arghhhhhh agak2 ada x ubat nk ilang kn sifat pelupa n blur??!!

helppp me!!!

 

No comments:

Post a Comment