24 March 2013


kenangan terakhir..

Assalammualaikum...

gambar terakhir sebelum doc mencabut bantuan pnafasan jannah..

sentuhan terakhir seorang ibu kpd anaknya..
sebelum menghadap illahi


sudah tiga minggu jannah pg meninggalkan kami semua..
tp kenapa tiap kli aku tatap gmbar dia..
hati aku sentiasa di runtun sedih..
ye aku bukan ibunya..
tp perkara mcmnie x pnh terjadi pd keluarga ku..

2hari aku meluangkan masa dengan kakak ku..
aku tahu hati nya sgt sedih..
aku paham situasi dia sekarang..
aku biarkn dia meluahkan segala persaan..
mungkin itulah caranya untuk melepaskn sgala beban yg di tanggung
aku cukup kagum dgn kakakku..
wajahnya tenang n mmpu gelak ketawa..
tabahnya hti mu...
 
jannah sgt comel..
ingin aku memeluk n menciumnya..
tp apakan daya..
dia tiada di sisi kami semua..
apa yang aku mampu lakukan sekarang..
hanya sedekahkan al-fatihah kepadanya..


-AL-FATIHAH-


1 comment:

  1. saya yang tak ada kena mengena pon sebak membaca entri ni. takziah

    ReplyDelete