04 April 2013


sangat berpuas hati!

Assalammualaikum..

lama sudah ku menyepikan diri..
maaflah..ke buzyan melanda diri kuh..
(dalam erti kata lain..kematian info)

dulu aku de post entry pasal baju nikah...
hehehe..alahamdulillah baju nikah yg aku idam2kn tu sdh pun siap!!
apa yang aku impikan..
menjadi kenyataan dan dan dan menepati citarasa yang aku nak..

cuma utk baju melayu lelaki blom siap lg..
x sbr utk fitting minggu dpn..
hopes everything ok..
(wah speaking beterabur!!)

thanks to k.sharifah a.k.a owner haifa bridal..
yg menghasilkn baju nikah yg tsgttt superb!!
boleh click pd link di bawah ye:


inilah hasilnya..

look simple but nice bebeh!
love it!!!


ini adalah contoh baju nikah
yg aku adimire sgt2..


dan ini pula hasil dri 
tempahan baju yg aku bwt..


chantek x ? chantek x??
aku dh excited tlebey sgt nie..


sama tp x serupa..hi hi hi hi...


baju nikah ni jugak aku bwt sbgai baju raya
1 family mentua kena bertemakan warna salamon peach...
memang meletop di pagi raya...
so untuk tahun ini aku beraya bersama family mentua di SINGAPURA!!
cheq x sabaq nk beraya di negara org aih!


apa2 pun tinggal 2 bln stgh je lg..
untuk menamatkn zaman bujang ku..
semoga di permudahkan lah segala urusan ku..
~amin~

No comments:

Post a Comment