24 April 2013


family potret

Assalammualaikum...

untuk pertama kalinya...
aku diberi peluang..chewahh
untuk turut serta dlm family potret..
mula2nya sogan sebab yelh kita ni org luar..
tiba2 lak diperlawa utk join skli..

asal ceritanya nk snap utk pic convo adik ipar..
dh alang2 tu mr bumbum suggest snap utk family potret skli..
apa lg suma duk melaram..
yg lelaki siap pkai coat tuhhhhhhhhhhh~..
dh mcm ahli koprat!!
segak + bergaya + macho + tampan!
bg yg pmpuan pkai bju kurung sudah..
tiba tang aku yg x taw apa2 pkai suar jeans n t shirt jerk?!!..
terjenggel mata bkl mak mentua aku tgk pkai mcm tuh..
last2 die suh tukar pkai bju kurung...
sebenarnya aku berat hati jgk nk pkai baju kurung ..
"x pew la makcik sy duk tepi je la..sy x de pun x pew"
(smbil wt muke x bsalah)
"Eh! apa pulak..cpt pkai bju kurung..nti akn jd sbhgian keluarga jugk"
opsssss..alamak tiba2 rasa terharu di situ....
meleleh air hingus cheq nie taw!!!
makanya aku pun follow aje la ckp bkl mak mentua aku..

dalam sesi photoshoot..mcm2 gelagat aku tgk..
heheh mencuit hati..
yg si abg duk suka menyakat n membuli adik..
memang gamat larh 1 studio wa ckp sama lu~!


dan ini lah hasilnya....

this is my new family!!
(ishak family)
syukur alhamdulillah dipertemukan dgn keluarga yg happening + sporting..
especially mak mentua even dia garang tp dia sbnrY sporting..
suka bgosip2 dgn dia..kui kui kui...
    
 

that all from me now...
cau!

No comments:

Post a Comment