31 May 2013


Do it ur self larh!!

Assalammualaikum..

agak lama jugak aku menyepikan diri..
sorry geng..
sejak 2 menjak dan 3 menjak 
ke bziannn melanda diriku ini...
makin dekat makin stress aku di buatnya..
AAAArghhhhhhhhhhhhhhHHHHHH!!
(jerit dlm hati - nk jerit btul2 kang dikatekan gileww!!)
tinggal beberapa hari sahaja untuk aku menikmati zaman 
bujang terang tang tang ..
sedih pun ada gakk..
 sob sob sob sob...

preparation bwt masa nie alhamdulillah..
berjalan dengan lancar
de jugk la yg nk kne wt last2 minit...
heeheh..
mcm biasa larh aku kn last mnit pnyer olang..
x pew..slow2..

untuk project DIY ..
aku berjaya membuat props aku sndri..
xpyh nk oder on9..lau oder cnfrm mhai..
btter bwt sndri..lagi murah..
lagi pun dgn hasil kerja tangan kita sendri baru kita puas hati..
org ckp usaha tangga kejayaan...
dgn hikmat mr.google ..
sekali carian mcm2 aku jumpa 
pe susah just print template then ptong la ikot suka..

nie antara contoh2 prop yg dh aku buat:


 
jadi mangsa..dipaksa bgambor..
senyum pon terpaksa je..
cian asik kena buli saja ini budak..
muahahaah..

 
 




ini muka bila dh tua nanti...
lawak shootttt!!
 
cute la sgt kan buat muka mcm tuh..
eh baru perasan jerawat di dahi bermaharaja lela..
wahhh Nana dh Besar!!!=P





 
bila si penyibuk datang..
bkn dtg nk tlong..
tp duk mgadap Hp die jerk..
aptb!!!


dan sekali lagi..
dh x taw nk suh sapa..
last2 mr bumbum jd mangsa..
ok abaikan baju yg bselerak tuh yep!!



ok!! seyes hodoh betul muka aku!!
mula nk wt muka cute ala2 gwiyomi..
lst2 jd mcmnie..
jadi larh~!


im mr. potato mr. potato..
send pic kt mr.bumbum dia bantai gelak kaw2..
kualajakk!!
siap ugut nk post kt fb..
malas aku nk wt muka bajet cun..
heh terima la seadanya..



banyak lg hasil keja yg dh aku siapkan..
tp setakat nie je yg boleh aku tunjuuk..
lau tunjuk semua x surprise la plakkk..
nk buat nie kena ada usaha..
lau x da usaha..aku pun x leh nk tolong lah..
total budget aku buat semua nie
x smpai pun RM 30..
jimat mmg jimat!!

apa2 pun kepada yg nk mencuba..
slmt berjaya..!!
bye!!

No comments:

Post a Comment