19 June 2013


New Chapter & New Title

Assalammualaikum!!

Alhamdulillah..
aku bersyukur kehadrat ilahi..
masih boleh bernafas dan menikmati keindahan alam ini..
15 June 2013..
tarikh yg akan aku ingat sampai bila2..
bermulalah episod baru dalam hidup ku..
dulu seorang sekarang berdua..
syukur aku di pertemukan seorang llki yg ikhlas menyanyangi 
aku sepenuh hati..
menerima aku seadanya..
masak dengan perangai aku yang banyak kerenah
 ++++ kuat merajuk
++++ kuat membebel
++++ moody x tentu pasal..
:)

no more cik..
title telah bertukar cik kepada PUAN MAR..
isteri kepada ISKANDAR MIRZA (mr bumbum)
i luv u so much inicik suamii!!

diharapkan rumah tangga yg dibina..
mendapat keberkatan n keredhaan dari NYA
dimurahkan rezeki especially zuriat..
anak2 yg soleh & solehah..
dannn x lupa..
kebahgiaan rumah tangga kekal hingga ke akhirat kelak..

insyaallah...
:)


OFFICIALLY HUSBAND & WIFE






No comments:

Post a Comment