03 October 2013


Annual Dinner Black Tie & Masquerade Masks

Assalammualaikum...

Semalam ada meeting besar..
aku dipanggil untuk join meeting tuh..
dengan x tahu apa tiba-tiba kena panggil dengan muka blurrrr mcm org x bersalah~..
meeting tu berkenaan dengan Annual Dinner 
yang akan diadakan pada bulan Diesember nanti..
dannn seperti biasa aku di lantik menjadi sebahagian dari committee..
grrrrr AKU LAGIII???!!
AKU LAGII??
XDE ORG LAIN KEW???
(T.T)
 Aku bukan x sukaa..
tp tahun nie aku nk cuba kurangkan penglibatan aku dlm apa2 aktiviti..
 bagi la chance kt org lain untuk turut serta..
tengok muka aku tiap2 tahun org naik menyampah aih!...~

berbalik pada tajuk entry aku nie
tema untuk annual dinner nanti di penang..
what PENANG??!!
jauh sgtnyer pun~
tp x pew..yg bstnyer boleh bwk incik suami skli..
penginapan pun disediakan..
yessss boleh honeymoon larhhh kt sana..kuikuikui..
(amboiii gatainyerrrrr ayt diats tu yerk!) 
uhuk2..uhuk2..
back to the topic
tema utk annual dinner
ialah Black Tie & Masquerade Maks.
fuhhh nasib baik la tema dia x merapu..
yang nie aku setuju..
formal dress...
 aku dh terbayang baju apa yg aku nk pakai..

jap2..tahu x apa itu Black Tie??
pkai baju serba hitam ke??
uiks?? dh mcm ape je semua serba hitam...
maksud Black Tie tuh..
Baju dress yg Formal (perempuan) x kisah la kaler apa..janji nmpk formal n Vouge!..
untuk lelaki pula Baju ber'Coat hitam, seluar slack hitam,
 kasut hitam n mesti pkai bow @ tie ..
senang kata dinner cooperate ...

Masquerad Maks pula kena pkai topeng..
aku terbayang ctew omputih..
ala2 prom night ..
wahh gituuuu...

contoh:

dress code untuk lelaki








dress code utk perempuan.




bagi yang bertudung x jadi masalah untuk megayakan Black tie nieh..
contoh :

nice..love it!!

Simple but nice..

pakai baju kurung pun boleh..tp jgn pakai bju kurung ala2 cm kampung..
contoh baju diatas ada cutting n modern!


Contoh Masquerade Maks :

 yang nie buat sendiri pun boleh..sng sahaja..
x pyh ssh2 nk beli kt luar..
jimat kosss..


next entry insyaallah aku akan upload hasil kerja tangan
 aku buat masks nieh..
sekarang dlm proses 50%
tunggu taww!!!



.......................................................................bye!

No comments:

Post a Comment