09 October 2013

malu pada si buta

Assalammualaikum....

aku malu pada diri aku sendiri..malu pada Allah...
aku yang cukup sifat..
tidak mampu melakukan nya...
orang yang buta mata..
tetapi tidak buta hati atau akal nya..
kita yang celik ini..??
banyak yg kita membazir ke jalan yang salah..
buta hati..
buta segalanya...

banyak sungguh perkara2 yang membuatkan ku lalai..
alangkah indahnya sekiranya dapat diputarkan balik masa dan waktu..
agar aku dpt memperbaiki segala kesilapan yang telah aku lakukan..
aku menyesal..
 aku kecewa...

sedikit sebanyak allah telah membuka hatiku..
Allah sygkn umatnya..
aku bersyukur...
banyk yang perlu aku perbaiki..
solat dan doa penghubung aku denganNYa..
dia maha mendengar dia maha mengetahui..
apa2 sekali pun DIAlah perancangnya..


No comments:

Post a Comment